close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

למה מיתוג זה עניין שכדאי להשקיע בו?

מערכת שורשח אדר, תשפ04/03/2020

הגיע הזמן שתדעו: על מיתוג לא מוותרים. המיתוג הוא הרבה פעמים הדבר שיצליח לקחת את העסק שלכם כמה צעדים קדימה

תגיות:
אתם מתלבטים מה תוכלו לעשות כדי לקדם את העסק שלכם? הרבה מהמתחרים שלכם כבר הצליחו לגדול ולגרום לעוד ועוד לקוחות לפנות דווקא אליהם? אם כך, ברור שאפשר להבין את הדילמה שלכם. אף אחד לא רוצה להישאר מאחור והאמת היא, שכל מי שמנהל עסק רוצה גם להגדיל אותו עם השנים. לכן הגיע הזמן שתדעו: על מיתוג לא מוותרים. המיתוג הוא הרבה פעמים הדבר שיצליח לקחת את העסק שלכם כמה צעדים קדימה, שכן אם הוא ייעשה בצורה נכונה, אנשים יבינו מה אתם מוכרים. הרבה פעמים אנחנו, בתור לקוחות, בוחרים לקנות מוצר מסוים דווקא מעסק כזה ולא מעסק אחר, רק בגלל
איך שהעסק מוכר את עצמו. זו הסיבה שבגללה מיתוג זה נושא שחייב להיות חשוב גם לעסק שלכם, כי אם אתם מוכרים את עצמכם כעסק בינוני ולא אמין, למה שמישהו יפנה אליכם?

האם מיתוג זה משהו שאפשר לבנות ולעשות לבד? 
התשובה היא לא, כי המיתוג הוא תחום שהפך לעניין רציני בשנים האחרונות. כלומר, זה שאולי תקראו כמה מאמרים בנושא זה טוב ויפה, אך בפועל מדובר על אסטרטגיה שלמה שצריך לבנות. לכן, אם אתם יכולים לחשוב על הדברים מראש ולראות איך אתם עושים זאת בעזרת המומחים, זה עדיף מאשר לעשות עבודה חובבנית שאחר כך עוד עלולה לפגוע בכם. במסגרת בניית המיתוג של העסק חושבים על אין ספק שאלות חשובות, כמו לדוגמא: אל מי אתם פונים? איך אתם רוצים שייראו אתכם? והאם אתם באמת יודעים לומר מה קהל הלקוחות שלכם מחפש? יש כמובן הבדל בין מיתוג של עסק שמוכר מוצרים לבני נוער ובין מיתוג שנעשה למשרד של עורכי דין. לכן, בבואכם להשקיע בעניין הזה, בהחלט כדאי שתפנו אל אנשי המקצוע הכי טובים שיש. רק כך תדעו שהתוצאות באמת תגענה וכי אתם לא עומדים לבזבז זמן רב על ניסיונות שלא יעלו יפה.

האם זה עולה הרבה מאוד? 
חשוב לכם למתג ולקדם את העסק אך אתם לא מוכנים להשקיע בכך? אם כך, כדאי שתדעו שזה לא יעבוד ללא השקעה כלכלית. אומנם אתם לא חייבים לשלם הון עתק על שירותי המיתוג שבהם אתם מעוניינים, אך סכום מסוים בהחלט תצטרכו לשלם. אם תחשבו על זה אתם תראו שאנשי המקצוע שינסו למתג את העסק שלכם ישקיע בכך לא מעט. הם יצטרכו לבנות ביחד אתכם את המיתוג החדש של העסק ויתמודד עם הניתוח של כל השאלות והתשובות. לכן, אם מישהו מקדיש לכם כל כך הרבה זמן ומקצועיות, זה טבעי שהוא גם ידרוש תמורה עבור ההשקעה שלו. החדשות הטובות הן שהיום לא מדובר על שירות מאוד יקר ולכן העלות היא לא תירוץ לדחות את העניין הזה, אז למה אתם מחכים?
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה